středa 18. ledna 2023

Amarylis


Inka na svém blogu psala, že si pořídila před Vánoci u Lidla amarylis. To jsem udělala i já. Chodila jsem kolem něj delší dobu, kytky nás pomalu vystěhovávají. Ale když nakonec skončil ve slevě, šel se mnou domů. Teď kvete v plné kráse a mě napadlo, že bych na něm mohla oprášit "malování ve tmě" z fotografického kurzu. A tak se rodina mohla bavit, jak matkapobíhá po tmě v kuchyni a baterkou bliká nad amarylisem.

11 komentářů:

  1. Krásný fotka, Ali!
    Taky jeden bílý doma mám...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Helenko. Úspěšný start do nového týdne i tobě!

      Vymazat
  2. Krásná fotečka, krásná květina, také ji mám ráda. Jen si neodpustím poučení, že to není amarylis (bohužel řetězce ji tak stále nazývají) ale hvězdník. Amarylis je spíš obyčejnější, méně nápadný, růžový a kvete neolistěný na konci léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem vůbec netušila. Žila jsem v domnění , že amarilys a hvězdník jsou synonyma. Děkuji za rozšíření obzorů, Věrko.

      Vymazat
    2. No, Ali, já se sice tolik nevyznám v hudbě ale květiny jsou můj celoživotní koníček. Poděděla jsem jej včetně několika květin po babičce. Měj hezké dny. V.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Jak vidno kurz byl dobrý a praxe dopadla na 1*👍

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný! Hezké dny přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké květy, taky se jimi doma kochám... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!