pondělí 28. října 2019

Sváteční snídaně


Už dlouho jsme tu nepekli. Je to tím, že poslední dobou jsem neměla chuť ani čas na nějaké experimenty a většinou jsem sahala po ověřených stálicích. Teď mě zaujal recept na youtube na kynuté rohlíčky s nutelou. Také rychlovka. A moc dobrá. Obzvláště pro milovníky nutely. A to naše děti opravdu jsou. Já bych dala přednost třeba ořechové náplni. Ořechový závin jsem ale pekla před pár dny, tak ať si děti užijí. Uričtě jsem se nepekla naposledy. Naplnit se dají opravdu čímkoliv.

3 komentáře:

  1. Ali, vypadají skvěle a díky videoreceptu vím, i jek je tvarovat. Dík za tip a přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, děkuji za typ. Vypadají úžasně, sice bych taky dala přednost třeba ořechům, ale proč neudělat víc druhů.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle a voní i na fotce. Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!