neděle 20. října 2019

Víkend s dětmi


Já vím, zase to tu zanedbávám. Pořád si říkám, že se blogu věnovat musím, ale nějak mi to nejde . Na jedné straně stará ohraná písnička - málo času. To ale už je trapné. A pak - nějak už mi přijde hloupé psát o stále stejných věcech. Ale náš život je v podstatě strašně monotónní. Skoro se chce říct naštěstí, protože mám pocit, že jakékoliv vzrůšo  poslední dobou přinese nějaké komplikace. Program máme docela nabitý, ale v podstatě stále stejný. Jako třeba tento víkend. V sobotu Davidův florbalový zápas. Ano, tady trošku změna je. David vyrostl z elévů do mladších žáků. Tady se hraje už "větší" florbal - hráčů je 5+1 a podstatně větší hřiště. Takže naši nováčci jsou z toho zatím vyjukaní, nějak nikdo neví, kde má být, kde je jeho místo, co se vlastně po něm chce, aby dělal. Navíc trošičku nesoulad s trenérem. Uvidíme, jak se to vyvrbí.


A v neděli Klára baletní soutěž. Naposledy soutěžila se svým sólem Mazurky. Ještě si jí zatancuje jednou v Plzni za 14 dní. To ale nebude soutěž. Jde o mezinárodní Balet Gala, kam si jí organizátoři vybrali  na základě jejích vysoupení na baletních soutěžích v loňském roce. Nepředpokládám, že se na video budete dívat. Dávám si ho tu jen pro svůj pořádek, abych ho dohledala.  Docela se jí, myslím, povedlo. Ano, v klidu na sále to zatančí lépe, ale nervy vždy udělají své. Jsem zvědavé na celkové umístění. Sólo už chytá nové, momentálně ladíme kostým. Poprvé jsem se rozhodla požádat o pomoc profesionální švadlenu, protože je to nad mé síly.

Tak vidíte, pořád to samé. Už mám strach, že tu nudím. Budu muset vymyslet nějakou zajímavou akci, aby bylo o čem psát. Ale jak se znám, s nastupujícím podzimem a zimou mé jediné akce budou co nejblíže ústředního topení :-)

2 komentáře:

  1. I u nás je vše víceméně při starém, naštěstí, jak píšeš... I fotky si myslím že se opakují 🌞. O tom je život. Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, z maličkostí a životních jistot se skládá ten náš život! A je super, že tvé děti dělají stále co je baví a ty je v tom podporuješ! Všechna videa Klárčinýho baletu si pouštím, tak i toto ;-)Obdivuji, její vytrvalost a dřinu! A tip na jiné aktivity ? už tu dlouho nebylo korálkování ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!