sobota 5. října 2019

Po dlouhé době v kině


Do kina chodím velmi málo. Přiznám se, že mi tam není úplně příjemně. Zvuk je na můj vkus příliš hlasitý, obvykle odcházím s bolestí hlavy. Ale jednou za čas se objeví film, který prostě vidět musím. A ten čas nastal právě teď. Dokument o Jiřím Suchém jsem vyhlížela od okamžiku, kdy jsem se dočetla, že se chystá. Jedná se portrét věnovaný tvorbě a životě Jiřího Suchého. Ukázky z tvorby Semafory jsou prokládané vyprávěním pana Suchého. Jeho vzpomínáním, úvahami o životě i smrti. Přesvědčila jsem se, že pan Suchý je neskutečně pracovitý a činorodý člověk. Jeho elán, humor a nadhled mu můžeme závidět. Jak víte, Jiřího Suhého a jeho tvorbu neskutečně miluju, takže jsem se u filmu pobavila, odpočinula, zasnila se i zamyslela. Už se těším na listopad, kdy do Semaforu zase vyrazíme.

1 komentář:

  1. Ali, děkuji za typ, tak mám pana Suchého moc ráda, a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!