neděle 11. srpna 2019

ZOO

Už jsem tu minulá léta psala, že prázdniny bez návštěvy pražské ZOO by pro nás nebyly prázdniny. Proto byl program na dnešní den jasný a já vás tu zahrnu zvířecími fotkami:
















Na závěr jedna malá perlička. Měli jsem štěsí a viděli krmení vyder. Dostávaly malá žlutá kuřátka. Protož je chovatelka krmila z ruky po jednom kousku, zajímalo mě, kolik kuřátek vydra sní. A zda má odměřený počet, nebo dostává, dokud chce. Výsledkem jsem byla překvapená - tahle fešenda spořádala 17 kuřátek. A velkou rychlostí.


Tak zase za rok!



3 komentáře:

  1. Moc krásné fotky, Ali! To krmení, to je bomba!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Helenko. Přiznám se, že mi úplně vyrazilo dech, kolik se toho do takové vydry vejde. Pořád jsem koukala, jestli už nemá někde na bříšku bouli :-).
      Krásný den i tobě!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!