neděle 31. března 2019

Jsem marnotratná



Mám ráda kosmetiku. Nevím, jak dalece jsem se tu o tom šířila. Baví mě, kochat se různými barvami, různými styly líčení (ne že bych to uměla). Ale doposud jsem si vcelku dobře vystačila s dekorativou z drogérie. Sice se mi to líbí, ale zase znám spoustu další lepších způsobů, za co peníze utratit. Až jsem našla něco, co bych opravdu, ale naprosto vážně chtěla. Paletka tvářenek od benefitu. Dlouho jsem jí všude možně okukovala. Nakonec jsem se rozhodla, že už jsem velká holka a jeden kousek high end kosmetiky bych už mít mohla. Jenže samozřejmě než já se rozhoupu, je všechno pryč a tato paletka už v prodeji není. Jsou teď nově v nabídce její dvě mladší sestřičky, jenže ty mě úplně svým barevným spektrem nevyhovují. Naštěstí tu máme vinted.cz a tam lze najít různé poklady. I tuhle téměř nepoužitou paletku. Tak jsem jí ke svým narozeninám nadšeně adoptovala. No řekněte, není úžasná!

Narozeniny jsem sice měla už před více než týdnem, ale teprve dnes nastala ta vhodná konstelace hvězda mohli jsem se sejít i s maminkou a uděla rodinnou pidioslavičku. K ní jsem si udělala cheescake, Klára mi ho nazdobila. Bylo to moc fajn, na chvíli vypnout a užívat si klidu.


2 komentáře:

  1. Proč bys byla marnotratná, přeci si musíš udělat radost!
    Pěkné jarní dni, Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!