neděle 17. března 2019

Dnes vaří Klára





Sushi máme rádi. Všichni. To je dost vyjímečné, protože jídla, která jedí všichni členové rodiny, by člověk spočítal na prstech jedné ruky. Nikdy jsme ho však doma nedělali. Nechtělo se mi do toho. Jsem nešikovná, určitě by mi nešly udělat roličky... lepí se to... a vůbec. Tak se toho chopila Klára a rozhodla, že dnes bude k večeři sushi. Tedy sushi... přiznám se, že syrových ryb se bojím, nejsem si jistá čerstvostí. Takže jsem použily okurku a krabí tyčinky....no krabí, já vim... Ještě bylo v plánu avokádo, ale po rozkojení putovalo do odpadků. Také vás tak rozčiluje, že u avokáda nevíte, co vlastně kupujete? Na pomoc si Klára vzala video holek z ACOS. Šlo jí to krásně, měli jsme moc dobrou a krásnou večeři.

2 komentáře:

  1. Šikovná holka👍 Já sushi ještě nezkoušela,i kdyz ho mám rada😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, pochutnala bych si u vás, i když tam nebyly ty ryby. Ono je to fakt o strach...
    A rozčiluje mě nejen avokádo, ale v poslední době jsem vyhodila i mango a granátové jablko. Zajímavé, že když tohle ovoce nakoupím v Německu, nikdy se to nestane!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!