pátek 1. března 2019

Patrik Hartl - Nejlepší víkend

Anotace z DK:
Na Silvestra si Andrea, Jirka, Dáša, Bert, Markéta a Pavel dají zásadní novoroční předsevzetí. Žádný z nich ale nikomu neřekne, jaké je to jeho. Doufají, že se jim to během nového roku podaří, mohlo by, protože času na to budou mít dost. Kromě ranních a večerních hodin pracovních dnů mají k dispozici padesát dva víkendů, deset státních svátků a čtyři týdny dovolené. To je dohromady šest tisíc sedm set šedesát hodin volna, během kterých se dá změnit téměř cokoli.

Knižky Patrika Hartlal jsou pro mě příjemné oddychovky. Čtou se lehce, není třeba příliš přemýšlet, prostě oddechovka na pár večerů. Neřadila bych ji k nejlepším knížkám tohoto autora. Ale přiznám se, že mě i k lehkému zamyšlení donutila. Jedna z postav se zaobírala otázkami, které jsou mi blízké. Proč vlastně člověk nemůže být spokojen s tím, co má? Vždyť právě ty neobyčejnější chvíle a to, že se vpodstatě nic neděje, je to největší štěstí. Je to něco, s čím i já často bojuju.

2 komentáře:

  1. Četla jsem všechny knihy Patrika Hartla. Mám ho ráda pro jeho otevřenost, hravost a ztřeštěnost :-) Když mám nějaký splín, stačí si pustit některý jeho rozhovor a hned je veselo :-)) Terapie smíchem a jeho knihami má u nás úspěch!

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to jeden z vánočních dárků pro dceru :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!