neděle 31. prosince 2017

Pf 2018



Poslední den v roce se sluší poděkovat a popřát. Moc, opravdu hrozně moc všem děkuju za vaši přízeň. Za to že sem chodíte, prožíváte se mnou naše radosti i starosti. Děkuji za milé vzkazy, které mi tu necháváte. Vždy mě velmi potěší, mnohokrát pobaví, dojmnou. Za ta léta, která tu píšu , jsem měla to štěstí a potkala se s některými z vás i naživo. S některými si  píšeme i mimo blog a věřím, že v novém roce se zadaří a sejdeme se. Tím se přesouvám k přáním. Začnu přáním sobeckým. Sobě přeju zachování vaší přízně, přeju si, abyste sem i nadále snad rádi chodili a já se mohla těšit z vašich postřehů. A co přeji vám? Samozřejmě zdraví, zdraví a zase zdraví. Vím, že se to často užívá jako fráze, ale já to myslím zcela upřímně. Když jsem zdraví, zvládneme pak už téměř všechno. Ale určitě se v novém roce bude hodit i troška štěstí, kopa radosti, ti správní lidé okolo  a tajné sny, protože ty nás posouvají dál. Mějte krásný rok 2018!

8 komentářů:

  1. Zdraví není fráze, to je nezbytná nutnost :-) tak ať ho máte v novém roce dosti. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, moc děkuju. A přeji Vám v novém roce pevné kosti a kůstky!

      Vymazat
  2. Ali, děkuji za krásné přání a nápodobně - zdravý a šťastný rok 2018!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, Tobě i tvým blízkým také přeji pevné zdraví a vše dobré!!! A na návštěvy tady se těším, pa Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Alice, požehnání v roce 2018, zdraví a klid, radost
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Alice, děkuji za přání a také Ti přeji hlavně zdraví, štěstí a hodně lásky v novém roce. D.

    OdpovědětVymazat
  6. POHLADENIE VšETKÝM:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc milé přání, já Vám srdečně přeji totéž a těším se,že se třeba zase potkáme. Krásný celý rok

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!