pátek 29. prosince 2017

Na Pražském hradě






Původně jsem chtěli ke Kapucínům. Na betlémek tam chodíme každoročně. Ráno jsme však byli všichni nějak pomalí, rozhodli jsem se tedy, že vyrazíme až po obědě. A to byla chyba! Fronta lidí vycházela z kostela a táhla se do dáli podél klášterní zdi. Chvilku jsem postáli a když jsem nepostoupili ani o píď, vzdali jsme to. Rozhodnutí padlo na Pražský hrad. Byla jsem skeptická - fronty na prohlídku, do katedrály jsem se nedostali již několik let. Ale stal se zázrak - na kontrolu stálo jen pár lidí a ještě jsme v řadě neustále postupovali. Při prohlídce pobavil ( a mě překvapil David), když z kapsy bundy vyndal svá kovová pouta. Páni policisté se opravdu srdečně zasmáli. A pak  zázrak ještě větší - přes katedrálou sv. Víta fronta žádná. Honem jsem tam zapluli a pobyli opravdu dlouho. Vstupné jsme si nekupovali, k jesličkám potřeba nebylo a hlavní části katedrály jsme viděli dobře. Vždy mě připadá úsměvné, že taková veliká katedrála má takový malý betlém :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!