pátek 15. srpna 2014

Opět kytičky


Na dnešní den se předpověď počasí netvářila úplně přívětivě, na nějaký delší výlet se nám vyrážet moc nechtělo a proto si děti vzpomněly, že jsme si slíbili, že půjdeme krmit kačeny do Školní botanické zahrady. Nabalili jsme tedy nějaké staré pečivo, pláštěnky a vyrazili jsme.


I když jsme si řekli, že jdeme pouze krmit, stejně jsme začali prohlídkou skleníku. Tam se cítím jako v ráji :-).


Zdejší láčkovky mě nepřestanou překvapovat svou velikostí


Pak už došlo na krmení. Hladové kačenky bojovaly s koi kapry o každé sousto. Ale připlavalo i pár želv. Ty mě překvapily, jak jsou neohrabané a hloupé. Pokud jsme jim nehodili sousto přímo pod nos, nebyly schopné ho najít. Fotit se mi moc nedařily, jen tahle na mě trošku vykoukla. Jsem ráda, že jsme tuhle zahradu objevili. Určitě jsme tu nebyli naposledy.

1 komentář:

  1. Nedivím se, že skleník dostal přednost - musíme se tam také vypravit. A želvička se moc povedla!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!