pátek 8. srpna 2014

Kunratický les


Kunratický les je naším oblíbený cílem. Tentokrát jsem už ani moc nefotila, od naší jarní návštěvy se toho tolik nezměnilo. Dali jsme si náš oblíbený okruh od stanice metra Roztyly, ušli jsme necelých 10 kilometrů.Museli jsme samozřejmě zkontrolovat zříceninu Nového Hrádku. Tentokrát se tam prý usadil drak (ta zelená příšera z kartonu).


Netýkavky naše děti přímo milují. Také díky nim nám tento okruh vydrží téměř na celý den.


Ověřili jsme si, že rybník U labutě nese své jméno oprávněně.

Procházky jako vždy velmi příjemná. Jako malý bonus jsem potkala svou kamarádku, ke které jsem dlouhá léta chodila na step-aerobic. Od doby, co její hodiny nestíhám, jsem jí viděla snad poprvé. Moc ráda jsem si s ní chvilku popovídala. Od září bude mít zase hodiny od 19 hod, tak horečnatě přemýšlím, zda se mi podaří nějak zorganizovat čas a ke step-aerobiku se vrátit.

2 komentáře:

  1. Hmm... to bych šla taky.... i k rybníku:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle oblast vůbec ještě zmapovanou nemáme:) A je dobré se mít pořád na co těšit..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!