úterý 28. ledna 2014

Sraz


V neděli jsme vyrazily s Klárkou po dlouhé době na sraz korálkové školy. Už jsme se opravdu těšily. Minulé dva měsíce jsme nemohly, většinou kvůli baletním zkouškám nebo představením. Konečně to vyšlo. I když se mi nešlo úplně lehce, David má stále teploty a není mu dobře. Bylo mi jasné, že to s ním tatínek zvládne, ale stejně jsem se cítila provinile, že opouštím nemocné dítě. Na srazu je ale vždy tak milo, že člověk rychle na chmury alespoň trochu zapomene. Poprvé jsme šily prstýnek, tedy poprvé já, Klára už má nějaké za sebou. Ale zdobení kameny bylo pro obě poprvé. A poprvé jsme měly možnost vyzkoušet si šití s pruženkou. Moc nám to tedy nešlo. Vícekrát prošívanými korálky pruženka nechtěla prolézt. Když jsme trochu zabraly, aby se napnula a náhodou nám práce vyklouzla z ruky, dostavil se efekt pouťové opičky na gumičce a prstýnek lítal kolem nás. Naštěstí jsme nebyly jediné, komu to s pruženkou moc nešlo. Potrápila i zkušené korálkářky, některé to vzdaly a rovnou prstýnek ušily nymem. My jsme vše zdárně dotáhly do konce, dokonce jsme to stihly i v rámci srazu. Doma jsme už jen zapošily. Asi nemusím zdůrazňovat, čí je který prstýnek. Můj samozřejmě ten černý!

12 komentářů:

  1. Ali, hrozně Vám závidím ty společné chvíle s Klárkou, jste hrozně šikovné, ale pro mne je fakt nejdůležitější to, že jste spolu, jen pro sebe. Je to pro Klárku moc důležité, i kdy to teď neví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsme s korálky začaly a přihlásily se do školy.

      Vymazat
  2. Ali jste šikulky. Máš štěstí že je Klárka na ruční práce:-) U nás padlo jablko hóódně daleko od stromu, dcera trávila volný čas s kopačákem na fotbalovém hřišti:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, já nevím,jestli mám štěstí. Já totiž nikdy na ruční práce nebyla, jsem hrozně manuálně nešikovná. O korálky jsem se začala zajímat až kvůli Kláře, která se pro ně nadchla na nějaké výstavě a chtěla po mě hledat na internetu nějaké návody :)

      Vymazat
  3. Jste šikulky, zajímavý nápad, šité šperky - to je výzva, kterou jsem zatím nepokořila, ale věřím, že jednou pokořím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento příspěvěk mi nějak unikl! Prstýnky jsou samozřejmě nádherné, za chvíli už budete obě profesionálky.
    Jak to vypadá s Davídkem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) :-) Ivanko, děkujeme! David konečně lepší. Včera byl poprvé bez teploty, dnes na ORL konstatoval, že krk se hojí. Běheme víkendu dobere atb, tak už bude moct ven.

      Vymazat
  5. Supr nadherna Klasse spitze prstinky miluje fakt ses sikulka zdravim a hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, moc děkuji za návštěvu i za pochvalu. Budeme mít asi trošku komunikační problém. Německy neumím, tak nabízím angličtinu nebo tedy češtinu (ale ten překladač občas hází děsné hlouposti) :-). I já přeji krásný den!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!