úterý 7. ledna 2014

Je rozhodnuto!


Má to zpečetěné, šmudla můj malý. Včerejší kontrola na ORL ukázala, že není vůbec nemocný, jak jsem se vzhledem k jeho kašli domnívala. Naopak, pan doktor říkal, že sliznice má ve výborném stavu. Všechno trápení mu způsobuje zvětšená nosní mandle, které se od minulé kontroly rozhodně nezmenšila, spíše naopak. Dostali jsme tedy doporučení na její odstranění. Je to fakt, který jsem v podstatě očekávala. Sleduji, jak v noci chrápe, přes den občas huhňá a dýchá pusou. Vzhledem k tomu, že ošklivé rýmy a kašle se mu točí pořád dokola, rozhodla jsem se opravdu na nic nečekat a objednala ho. Termín máme, tak teď aby vydržel do té doby zdravý a schopný zákroku.

18 komentářů:

  1. Šmudla malej, tak držím palce ať vydrží fit a můžete na ten zákrok jít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Právě, hlavně aby byl zdravý a nemuseli jsme to odkládat!

      Vymazat
  2. Mám to za sebou před lety s Terkou, bleskově se zotavila a fakt to pomohlo!
    Tak se držte!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. Také doufám, že zákrok pomůže.

      Vymazat
  3. Držím palce, ať zdraví vydrží a zákrok máte, co nejdříve za sebou.

    OdpovědětVymazat
  4. Držím moc a moc palečky, ať vše proběhne jak má a hlavně máte klid!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky držím palce, my se nejspíš u nejstaršího budeme chystat k tomu samému.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myuž to zvažujeme dlouho, pořád to bylo takové nejednoznačné. Teď už to bylo celkem jasné. Děkuju!

      Vymazat
  6. Chudek Davidek ,ja vim ze je to k dobru ale stejne je to neprijemne.Drzim palce at vse dobre dopadne .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, děkuju. Snažím si pořád říkat, že je to maličkost, ale přece jen to operace v narkoze je...

      Vymazat
  7. Přeji chlapečkovi rychlé uzdravení. Ze zkušenosti u nás v rodině, to opravdu pomůže a dítě se z toho brzy dostane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pozitivní zkušenosti se dobře čtou!

      Vymazat
  8. Ať to má Davídek brzo za sebou, kluk byl na vyndání taky, i když žádné velké problémy neměl a dle mě to bylo zbytečné... Jenže tenkrát jsem doktorům ještě věřila všechno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, my už to řešíme v podstatě třetím rokem, i když ten loňský to vypadalo dost slibně. Stále jsem věřila, že se to s věkem zlepší, teď však jsem už i já přesvědčená, že je to třeba. I když máme štěstí na doktory, dětské i ORL hodně důvěřuju.

      Vymazat
  9. Uff, to jsou starosti.

    Držím palce, ať vše proběhne v pořádku a pacient je statečný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, drž pevně, budeme to potřebovat. Děkuju!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!