neděle 12. ledna 2014

Projekt 52 - 2/52

2/52 (týždeň druhý) - NOHY

Vzhledem k tomu, co posledních pár týdnů doma intenzivně řešíme, ihned po přečtení nového tématu jsme měla jasno, co budu fotit. A protože modelína byla ochotná pózovat, mám úkol splněn včas.

8 komentářů:

  1. Ali parádní, moc se mi ta fotka líbí a já nad tématem pořád dumám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc děkuju za pochvalu. Já tentokrát měla jasno fakt do pěti sekund, co jsme zadání přečetla. No jo, už mi ten balet leze na mozek :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Silvi, děkuju. Samotnou mě překvapilo, že to nevyšlo úplně špatně. Kdybys viděla, čím to fotím - 10 let starým kompaktem, u kterého nevím, jestli bude chtít bleskat nebo ne a čekám, kdy mi řekne, že už fotit nechce vůbec... :-) :-)

      Vymazat
  3. Nádherná fotka, mimořádně povedená!
    Jinak Ti Alice přeji vše nejlepší k dnešnímu svátku! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!