neděle 29. prosince 2013

Zrzeček



Pomalu si nás ochočuje, tulák jeden. Čas od času se objevoval u nás na zahradě. Občas jsem mu něco málo dala - plátek šunky, kousek masa, nějaké odřezky z vaření. Potom strejda přišel o svého kocourka a tak mi dal konzervy, které mu zbyly. Tím začalo celkem pravidelné krmení Zrzečka. Dnes zase na mě dělal oči do okna. Konzervy však už došly. Vysvětlila jsem mu to, ještě zkontrolovala ledničku, kde také nic vhodného nebylo. Koukal pořád. Tak jsem tedy šla do krámu a nakoupila kapsičky. Chutnají mu. Pohladit se sice zatím nenechá, ale už přede mnou neutíká, naopak mi jde naproti. Ach jo, já se nechci vázat na žádné další zvíře! Ale když on tak kouká...

6 komentářů:

  1. :-) Kouká, to oni umí :-) Potvory jedny :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, bydlíme s dvěma domácími kocourky a mají nás úplně omotané:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě to umí. Ale já se zařekla, že už se žádným dalším zvířetem nenechám ochočit... Nějak mi to nevychází :-)

      Vymazat
  3. Ahojky :-) Kočky jsou fikaný :-) Můj přítel vozí naší kočce i dárky z dovolený :-)) a to s ní moc bydlet nechtěl když jsme se sestěhovali. Teď dvoumetrový chlap běhá, jak kočička mňouká. Je to prostě těžké jim odolat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi vždy líbí, jak i tvrdí chlapi vyměknou pod jejich pohledem :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!