pátek 20. prosince 2013

Vánoční tvoření a ladění



Vánoce miluju. Jen letos se mi nedaří nějak správně se naladit. Stres, starosti a únava i vybírají svou daň, a tak se stále necítím vánočně. Dělám to, co se dělat má - peču cukroví, uklízím a zdobím byt, balím dárky, pouštím koledy, ale pořád to není ono. Ale i tak se těším - že budeme všichni spolu, bude klid a pohoda.
I přes shon uplynulých dní jsme se s Klárou dostaly k nějakému vánočnímu tvoření. Ona se například pustila do tradičních hvězd na stromeček. Jen letos kromě  barevných udělala i stříbrné. Ty se mně líbí víc. Já si zase vyzkoušela korálkové svícínky. Všechno už je rozdané jako drobné dárečky. I tak jsem stihla zachytit jen zbytky, které půjdou z domu dnes :-). Snad ještě stihneme do úterka udělat něco i pro nás.
A co vy? Už máte vše nachystáno a jen čekáte na Ježíška.

5 komentářů:

  1. Ali, nemám slov, naprostá nádhera!
    Krásnou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. I já na Tvém blogu žasnu nad krásnými výrobky, leč komentáře nejdou a nejdou.... Krásné vánoce!

      Vymazat
  2. Teda holky, vy jste to korálkování dovedly už k dokonalosti :-)
    Mám to podobné, vánoce mám ráda, ale letos je to nějaké divné... A to nemluvím ani o tom nezvyklém teple - dneska jsem objevila dokonce rozkvetlé sedmikrásky...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!