neděle 8. prosince 2013

Kreativita - hobby 2013


Po včerejším Klářině představení, na kterém jsem měla dozor (jak jinak!) jsem byla hrozně unavená a ubitá. I když jsme před časem neuváženě Klárce slíbíla, že do Holešovic na veletrh kreativity vyrazíme, pokoušela jsme jí to dnes rozmluvit. Moc a moc se mi nechtělo. Bylo mi však vysvětleno, že sliby se mají plnit ( já vím), tak jsme tedy vyrazily. Klára si to opravdu užila. Měla možnost vyzkoušet věci, které ještě nedělala. A tak malovala olejem...


... vytvářela věnec z organzy....





...vyzkoušela 3D vánoční hvězdu...


... a zase malovala, až se celá začernila :-)

Byl to moc fajn den. Byla jsem nakonec velmi ráda, že jsem se nechala přemluvit a jela. Báječně jsme se vyčistila hlavu, utřídila si myšlenky, dozvěděla se spoustu nového.

5 komentářů:

  1. ten strom a jablko malovala Klárka?? to je nádherné máš doma talent ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, strom malovala sama pod vedením pana malíře, který jim krok po kroku vše vysvětloval. Jablko dostali lehce předkreslené a měli ho stínovat. S tím dost bojovala, ale s pomocí paní lektory to zvládla takhle. Po mně to rozhodně nemá, já maluju asi tak jako David :-(

      Vymazat
  2. je to super, já se bojím, že bych to nezvládla ani pod tím vedením ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. To musela být nádherná akce! Škoda, že mého kluka už to nebaví :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnou a šikovnou dcerku. Věřím, že to byl prima den.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!