středa 18. prosince 2013

Nevánoční pečení


Stejně jako asi většina z vás, peču v tomto období vánoční cukroví. Peču přiměřeně druhů, v přiměřeném množství. Přiměřeném tomu, že od poloviny prosince děti odnáší krabičky na různé akce a besídky. Přiměřené mému strachu, že budeme mít málo, že v průběhu svátků něco dojde. Takže výsledkem je, že už teď nemůžu cukroví, stejně jako každý rok, ani vidět ani cítit. Alespoň nepřiberu :-). Dnes jsem měla chuť upéct něco "pořádného". Na svých oblíbených stránkách jsme našla recept na chlebové bagety. A jsou skvělé. S těstem se pracovalo báječně, nemusela jsem vůbec podsypávat, protože se nelepilo.  A bagety jsou jedna báseň. Takže asi stejně přiberu!

5 komentářů:

  1. Dobrý nápad, taky jsem nějak přeslazená:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají super! Určitě kouknu na recept, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou výstavní kousky. Asi je taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Bagety vypadají báječně, hned jsem na ně dostala chuť, už jsem taky přeslazená.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za milé komentáře. Bagety jsou opravdu výborné, u nás zmizely rychlostí blesku. Určitě je zkuste, až se nebudete moct na cukroví ani podívat :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!