pátek 27. prosince 2013

Procházka v centru


Dnes jsme vyrazili po obědě do centra Prahy. Nejprve jsem se zašli za Ivanou, abychom předali výhru z vánoční giveaway. Při té příležitosti jsme si samozřejmě vybrali nějaké knížky, v knihovně to jinak nejde. Klára dokonce měla příležitost vyzkoušet si, jak to vypadá na druhé straně knihovnického pultíku a výpujčku mi zaregistrovala.
Když už jsme byli blízko, zamířili jsme poté do kostela sv. Jiljí omrknout jesličky. Pokračovali jsme k Betlémské kapli na výstavu betlémů, ale fronta vlnící se před kaplí nás odradila.


Tak jsme si trošku zarošťačili ve Slovanském domě, kde jsme obdivovali vánoční osvětlení, prohlédli betlémek v kostele Panny Marie Sněžné....


... prošli trhy na náměstí Republiky...


.... a něco si přáli u Tadeáška.

Večer jsem potřebovala namasírovat záda, protože knížek jsme si v knihovně půjčili docela dost :-).

2 komentáře:

  1. Kostel sv. Jiljí je moje srdeční záležitost. Spolu s kostelem sv. Gabriela se tam cítím nejvíc doma. A půjčování přílišného množství knížek taky znám... A jinak celkově milý blog.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za návštěvu a milý komentář. Kostel sv. Jiljí mám moc ráda, kdykoliv jsem v centru města, nezapomenu se tam alespoň na chvilku zastavit. Měli jsme tam rozjednaný křest pro Davida, ale nedotahli jsme to do konce. Ale stále věřím, že to zvládneme.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!