neděle 2. září 2012

Přípravy

Dnešní den se nesl v duchu příprav na zítřek. Dělali jsme hromádky - větší do školky pro Davida, menší pro Klárku do školy. Ta to tam bude nosit asi postupně. Čeká jí opět nová paní učitelka ( v pořadí už třetí!), tak uvidíme, jaké bude mít požadavky.
Davidovi se do školky nechce. Už minulý týden, kdy jsme zkoušeli bačkory, tepláky a jiné nutnosti, smlouval, že tam nechce. Teď má navíc pádný argument - kluci se mu budou smát, že má rozbitou hlavu. Ujišťováním, že se rozhodně smát nebudou, jsme strávili velkou část dne.
Klára se do školy těší. Je pravda, že ona změny přijímá celkem lehce, já s tím mám větší problém. Těší se na kamarádky, i když asi budou změny v zasedacím pořádku. V červnu to s holkama dost řešily, jsem zvědavá, jak se budou tvářit děvčata po prázdninách.
Já do nového školního roku vstupuji spíše s obavami, co nám přinese. Ale já jsem ten pesimista a škarohlíd, tak doufám, že se mýlím.

Vám všem i vašim školákům, školáčkům, školkáčkům a studentům přejí zítra vykročení tou správnou nohou!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!