sobota 29. září 2012

Cirkus Prince




Po loňském nadšení z cirkusu se děti pídily, kdy zase do cirkusu půjdeme. S rostoucím počtem plakátů vylepených po Praze tlak z jejich strany sílil, takže jsem ustoupili a cirkus jim slíbili. Vybraly si cirkus Prince, který v současnosti sídlí na Letné. Hlavním lákadlem tohoto cirkusu jsou lachtani. A musím říct, že byli z celého programu nejlepší. Uměli toho rozhodně více, než jejich lidští kolegové.



Zvířat bylo v cirkusu vůbec dost. Pro mě mělo zvláštní nostalgii vystoupení kyperských koz.


O výkonech artistů radši mluvit nebudu. Co také říct o žonglérovi, kterému padají kuželi v okamžiku, kdy žongluje se 3. Pro mě osobně byl šokující počet lidí, kteří se na provozu celého cirkusu podíleli.Počítejte se mnou - paní na pokladně, klaun, 2 zřízenci, 4 artisté a drezéři. Ti všichni kromě práce v manéži působili i v rolích uvaděčů, prodejců suvenýrů, prodejců občerstvení, provozovatelů kolotoče a podobně. Jejich rychlé převleky mě udivovaly více než jejich výkony v manéži.  O přestávce šupem zabalit do županu a honem prodávat, povozit děti na kolotoči.


Fotky z dneška jsou hodně nekvalitní. I když jsem seděli v první řadě, osvětlení bylo na focení příliš špatné. Tahle fotka je opravdu děsná, ale dávám ji sem jako důkaz, že i Klárka si prožila svých 5 minut slávy v manéži, když si jí vybral klaun. Byla z toho chuděra vyděšená.



Na závěr se Klárka chtěla povozit na velbloudovi. Davídek měl přece jen z takového kolosu respekt, spokojil se tedy s kolotočem.

1 komentář:

  1. Cirkus vypadá celkem slušně. Když byl kluk malý, tak jsem s nim taky chodila do cirkusu, ale úroveň byla hrozná.
    Na lachtanech jsme byli v Itálii, kluka vytáhli na pódiu a dostal od lachtana pusu! :-)
    Klárka je odvážná!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!