sobota 21. dubna 2012

Malešická spalovna




Nedávno měla Klárka ve škole přednášku o recyklaci odpadu. Velmi ji to zaujalo, od té doby vše co vyhodím prochází její přísnou kontrolou. Na přednášce se také dozvěděla, že tuto sobotu je v malešické
spalovně den otevřených dvěří a tam prostě jít musí!
Naplánovala jsem si tedy příjemný den - tatínek s dětmi vyrazí dopoledne do spalovny, já si budu doma v klidu pracovat, potom udělám nějaký pozdní oběd.  Na poudější odpoledne jsem naplánovala nákupy.Nevím, proč mě změny plánů stále dokáží rozhodit, když je to u nás spíš pravidlo. Chvíli poté, co jsem doma osaměla telefon - volá tatínek, lídí je spousta, na prohlídku spalovny se dostanou až v 15:30. Budou si tedy zatím užívat atrakcí, potom si přejí brzký oběd a poté se do spalovny opět vrátí. O poklidném dopoledni jsem si tedy mohla nechat zdát a kmitala jsem s obědem. Po příjezdu mi Klárka vysvětlila, že by nutně potřebovali, abych jela s nimi. Chtějí s tatínkem na čtyřkolky, na které se David bojí. Jenže sám tam stát a čekat nebude. I když se mi hoooodně nechtělo, vyjela jsem tedy do spalovny i já. Nejdřívě si děti obešly nějaké atrakce, na které se dopoledne nedostaly. Potom jsme nafasovali slušivé přilby a vyrazili jsme na prohlídku provozu. Přiznám se, že sledovat, jak se jeřáb prohrabuje horou odpadků mě příliš nenadchlo. I když uznávám, že průvodce vyprávěl velmi zajímavě. Velmi mě překvapil David, který hodinu a čtvrt trvající prohlídku byl úžasně hodný, pečlivě poslouchal výklad, některé pasáže, které ho velmi zaujaly, neustále opakoval a vše okukoval s očima navrh hlavy. Myslím, že zatoužil být popelářem.
Večer jsem ještě rychle zvládli nákup (a hlavně reklamaci) v IKEA, který se díky Davidovu ztracení také stal adrenalinovým zážitkem.

1 komentář:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!