úterý 20. září 2011

Tak mě ukecala!



Měla jsem pocit, že Klárka má aktivit hodně a chtěla jsem tedy pro letošek vypustit plavání. Přišlo mi, že by se dalo nejsnáze oželet a navíc nám moc nevyhovovalo časově. Jenže Klárka prosila, šemrala. Tak jsem dnes vyměkla s tím, že to půjdeme zkusit, jestli to vůbec stíháme. Když jsem viděla, jak šťastná v bazenu je, kývla jsem, že tedy chodit bude. Bude to pro nás znamenat pěkně rozlítané úterky - ze školy přejezd na angličtinu a pak bleskový přejezd na plavání. Navíc návrat domů kolem 18 hodiny a teprve příprava do školy.  Já jsem taková obětavá, co bych pro děti neudělala :-). Ale hlavně  musím poděkovat babičce, mojí mamce, bez jejího hlídání Davídka bychom tohle nezvládly. A vlastně i dědovi, že nám babičku půjčuje a nereptá, že je u nás někdy časteji než s ním doma. Díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!