neděle 25. září 2011

Překvapení


Se sukulenty, které jsme si s Klárkou nakoupily na různých výstavach, se teprve učíme žít. Sledujeme, co jim, navzdory poučkám z moudrých knih, vyhovuje více. A teď hlavně řešíme jejich přezimování. Vymýšlíme, kde najdeme světlé a přitom chladné místo. Je jasné, že v bytě s ústředním topením to určitě nebude. Do výroby "zimoviště" jsem zapojily tatínka. Nic moc od našich sukulentíků teď neočekáváme, jen správnou přípravu na zimu. O to větší bylo moje překvapení, když jsem při dnešním zalévání objevila, že villadia ná obdařila drobounkým něžným kvítkem. A mám podezření, že ještě crassula má na kvetení zálusk.
Když už jsem měla foťák v ruce, musela jsem zvěčnit, jak se snaží i další z mých orchidejí
.

1 komentář:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!