středa 28. září 2011

Podzimní ZOO



Jako adoptivní rodiče jsme na dnešní sváteční den dostali pozvánku do ZOO na oslavy 80. výročí založení zahrady. Pozvánka byla doprovázena 2 vstupenkami pro dospělé. Přiznám se, že se mi příliš nechtělo, tušila jsem, že vzhledem k počasí rozhodně nebudeme sami, kdo tam vyrazí. Ale děti, jak slyší ZOO, propadají nadšení. A tak jsem tedy vyrazili. Mé obavy byly jen slabý odvar toho, co se v ZOO dělo. Už při pohledu na ohromnou frontu u vstupu jsem se chtěla otočit a jet pryč. Děti ale zvítězily a tak jsem se do zahrady namačkali také. Úzkostlivě jsem se vyhýbali místům, kde probíhaly křty mláďat a další doprovodné akce. Ale i tak jsme se pouze sunuli s davem. V některých pavilonech jsem ani nebyli, ty úděsné fronty před nimi jsem fakt odmítla. Ale i přes velký počet návštěvníků si děti dnešní výlet užili, neochudili jsem je ani o jízdu tramvají a projížďku na konících. Tam bylo kupodivu lidí relativně málo. A já už si budu pamatovat, že do ZOO nikdy na žádný program!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!