úterý 6. září 2011

Angličtina



Loňský školní rok chodila Klárka na nepovinnou angličtinu ve škole. Ovšem za ten rok se na nich vystřídalo asi pět učitelů a učitelek, mnoho hodin odpadlo a i na těch pár, které děti měly, se nenaučily vůbec nic. Naprostá ztráta času. Proto jsem pro tento školní rok dala na dobré reference od několika známých a zapsala Klárku do jazykové školy. Dnes šla poprvé. I když cestou bylo vidět, že je trošku nejistá, velmi mě překvapilo, že když se měla jít posadit do třídy, rozplakala se, že tam být nechce. Na to u ní nejsme zvyklá, vše nové přijímala doposud celkem nadšeně a zvědavě. Celé dvě hodiny, kdy jsem na ní čekala, jsem z toho byla velmi nervozní. Ráda bych, aby Klárka na angličtinu chodila, ale nechci ji do něčeho nutit, něčím jí stresovat. K mé velké úlevě po vyučování ale vyběhla ze třídy moc nadšená, že takhle výbornou angličtinu ještě nikdy neměla, že se jí tam moc líbí. Paní učitelka jí chválila, tak už se prý těší na příští týden. Opravdu mi spadl kámen ze srdce, tak jsem to šly spolu samy oslavit pořádnou zmrzlinou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!