neděle 7. června 2020

Výstava sukulentů






Konečně jsem se zorganizovali a vyrazili. Nějak nám totiž poslední dobou nedaří se domluvit, naplánovat, pořád někdo něco nebo někam musí.... Výstavu sukuletních krajinek si nenecháme ujít nikdy, tak jsem navzdory černým mrakům zamířili do botanické zahrady. Lidí bylo tradičně hodně, dokonce si myslím, že více než jiné roky. Pokochali jsme se. A nakoupili , tedy nakoupila jsem, jak jinak. Radost si musím udělat.
Než se rozpršelo, stihli jsem i procházku po exteriérech. Bylo se čím kochat. Jen mi řekněte, jak pylový alergik může vyrazil  do rozkvetlé zahrady bez  potřebné medikace! Nějak mě to vůbec netrklo a pak jsem se mohla ukýchat a usmrkat. Ale neodradilo mě to a náležitě všechno oblézala a fotila.







A na závěr malá hádanka. Víte, co je tohle za bílé květy? Napovím -  je to ovoce. Přiznám se, že jsem nevěděla, jak vlastně kvete.


4 komentáře:

  1. Ach, krásné! Taky už byl u nás velký hlad po tom vidět něco hezkého...
    Ali, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sukulenty i květy jsou moc krásné. Taková výstava by se líbila mému dědečkovi. Ten sukulenty miloval a rád pěstoval. Jen je musel mít v prádelně, poněvadž babička je nesnášela - vždycky se o ně popíchala. :D
    Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Ve které botanické to je? V Troji, nebo u Karlaku?
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Karláku, Pavle. Tam je to moje srdcovka :-). Vystavoval pan Honc: https://www.sukulent.cz/.
      Krásný víkend!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!