sobota 21. září 2019

Václav Kopta - Prodloužená jízda


Anotace z DK:
Život je jízda! Známý český herec Václav Kopta s lehkostí a nadhledem vzpomíná na vlastní dospívání, na příhody z branže i rodinného života. Humorné vyprávění zavede čtenáře nejen do kraje autorova dětství, na pražskou Hanspaulku a do Libochovic, ale také do Berlína, na Rujánu nebo do jižních Čech. 

Václav Kopta je moje srdeční záležitost. Na rozdíl od většiny národa, zamilovala jsem se do něj v divadle Semafor před mnoha, mnoha lety. Vlastně až mnohem později jsem viděla v televizi Sněženky a machry. Je pravda, že mi chvíli trvalo, než jsem si spojila toho úžasně zpívajícího tlouštíka v piána s krásným bloňďáčkem na lyžích. Ale ten blonďák za piánem byl pro mě vždycky důležitější. Mám moc ráda jeho vyprávění. Moc ráda ho poslouchám v různých pořadech. A tady jsem si mohla užít jeho vyprávění v psané podobě. Tady jsem si mohla užít jeho úžasnou práci s jazykem. Jeho hra se slovy je naprosto dokonalá. Škoda, že je knížečka tak útlá, četla bych dál a dál....

1 komentář:

  1. Ali, ráda věřím. Vypráví opravdu poutavě :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!