sobota 1. června 2019

Závěrečné vystoupení


Poslední baletní videa, se kterými vás budu pro tento školní rok otravovat. Dnes se konal závěrečný koncert naší baletní školy. Klára tu kromě svého sóla tančila i roli Carevny v Ptákovi Ohnivákovi. Hodně se toho bála. Byla samozřejmě na roli náležité pyšná, je to vlastně její první role, která vyžaduje trochu partneřiny. Ale právě Michal byl tím kamenem úrazu. Sice byla ráda, že to tančí zrovna s ním ( už jsem si tu říkali, že je pro nás hodně důležitý a stále tento stav trvá, rozumíme si, že ano), ale není zrovna tanečníkem, na kterého by se mohla spolehnout. Když chci být trošku jedovatá, říkam, že by se měl raději držet toho fotbalu, balet zjevně jeho parketa nikdy nebude. Ale v rámci možností se jim to povedlo, Klára tvrdí, že to bylo to nejlepší čeho jsou schopni dosáhnout. Klára se hodně snažila, protože se na ní přišly podívat i kamarádky ze školy. Tedy na ní , spíš na Michala, co si budeme povídat :-).


Sólo si tu odložím, je zajímavé srovnat po čase, jak se kdy dařilo, doufat, že nějaké zlepšení se objeví.

Omlouvám se za kvalitu videí, jsem si vědoma, že jsou hrozně přepálená. Ale s bílou a reflektory prostě foťák nějak nespolupracuje (ano, neumím to, nebudu si tu na nic hrát). V místech se slabším osvětlením to jde, ale pod plnou palbou reflektorů je to prostě přepálené. Tak mi to, prosím, promiňte.

3 komentáře:

  1. Ali, tenhle večer bych si já užila.
    Podle ukázek to byla podívaná....
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, Helenko. Ono šlo hlavě o to přežít. Bylo to totiž neuvěřitelně dlouhé - od 14 do 17 jen s 10 min přestávkou. Navíc já jsem starý Herodes, rozhodně se nad malými dětičkami nerozplývám, jak jsou roztomilé. Naštěstí bylo světlo na konci tunelu - vystoupení bývalých žáků naší školy, dnes studentů konzervatoře. To bylo geniální. Uvědomila jsem si, jak ten čas letí. Holčina, na kterou jsem nedávno narazila v rodinném archivu, když dělala před 11 lety Ferdu Mravence, bude příští rok maturovat a je z ní neuvěřitelně půvabná a šikovná baletka.
      Krásné horké dny i Tobě, Helenko!

      Vymazat
  2. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!