pondělí 24. června 2019

Poslední kultura před prázdninami


Davidovy kytarové koncerty mám výrazně radši než Klářiny. Kytara je mi bližší než příčka. A navíc na koncertech vládne naprostá pohoda. I když David je vždy strašně nervozní. Tvrdí, že není. Ale známe ho. Při příchodu do klubu na zvukovou zkoušku přestane mluvit. A nepromluví, dokud nemá odehráno. Takhle koženě a ztuhle se také běžně netváří, to je výraz určený pouze pro veřejné vystupování.


Nechápu ho, protože při tomto koncertu o nic nejde. David má neuvěřitelné štěstí na pedagoga. Pan učitel není vlastně pan učitel, ale Tomáš. Všechny děti mu tykají. Hodiny ve škole nejsou o žádném strestu, prostě si jdou s kámošem zahrát na kytaru.A před koncertem děti slyší od Tomáše jen a jen chválu a povzbuzování. Cením si to stále víc a víc, když vidím, jak se přiostřuje na hodinách Klářiny příčky. Nechci tu to příliš rozebírat, ale myslím, že je dost výmluvné, když napíšu, je Klára letos poprvé odmítla vystupovat na flétnovém koncertě. 


Ale zpět k Davidovi. Dnešní večer byl fakt skvělý, pohodový. Byl zakončen vystoupením školní kapely, kterou Tomáš vede. A mimo jiné vystoupil sám Tomáš, aby  v tom děti nenechal. Prý za celou svou hudební kariéru nikdy nevystupoval jako sólista s kytarou. I když profesionálně hraje na kytaru v několika kapelách, sólově si prý zahrál vždy jen na violoncello. Ještě že se rozhodl zahrát dnes. Uznejte, není to nádhera?!

8 komentářů:

  1. Zdravím před prázdninami,
    to mi káplo do noty :) Vojta kytaru zabalil, bohužel za ty tři roky v ZUŠce nenašel k tomu nástroji vztah, ale to je na dlouhé povídání.
    Mája hraje druhým rokem na flétnu v ZUŠce, učitel si stěžuje, že je pozadu!!! Ona žádný virtuos nikdy nebude, ale baví jí to zatím moc. Bojím se, aby jí to také nezprotivil - ale jiná schůdná alternativa tu není... nebo spíš ji zatím marně hledám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je opravdu hodně těžké. Je to hodně o pedagozích. Měli by pochopit, že holt ne každé dítě má ambice hrát ve Filharmonii a že prvotním cílem by mělo být vybudovat u dětí vztah k hudbě a zvolenému nástroji.

      Vymazat
  2. Ali, moc hezké. Trochu mi tyhle koncerty chybí...
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Helenko, takovéhle pohodové večery jsou opravdu moc fajn.
      Krásný víkend.

      Vymazat
  3. Ali, hezký koncert a parádní přístup Tomáše. Děti je třeba chválit, pak je to i víc baví.
    Přeji prima prázdniny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při zvukovce jsem slyšela, jak Tomáš říká Davidovi a jeho parťačce: "Hrajete to skvěle. Jste sice o dobu napřed, ale je to super!" :-)

      Vymazat
  4. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat
  5. Divocí koně tedy parádní a přístup Tomáše také. Škoda, že to tak nejde všude, ale né každý pedagog učit, vést a hlavně podporovat umí. Je paráda, že jste s Tomášem měli správnou volbu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!