čtvrtek 27. června 2019

Po letech Shirley Valentine


Ano, téměř po sedmi letech. Vyrazily jsme tentokrát opravdu s maminkou, jak jsem před lety plánovala. Vím, že to trvalo dost dlouho, ale sehnat vstupenky na toto představení je docela problém. Tedy pro člověka jako já. Neumím totiž nějak cílevědomě lístky sháně, hlídat předprodeje. Prostě když si občas vzpomenu, je všechno vyprodané. Tentokrát to byla opravdu náhoda. Hledala jsem vstupenky na něco úplně jiného a překvapeně jsem zjistila, že jsou na Shirley. A byl to opět herecký koncert. Paní Stašová je neuvěřitelná!!! Je to opravdu paní herečka. Z jedné věci mě ale mrazilo. Už mi méně věcí přišlo legrační. Více věcí mi přišlo až bolestně pravdivé. Se spoustou věcí jsem více souzněla. Některé věty jsou jakobych je řekla já.
Neděláme to co chceme. Děláme to to musíme a tváříme se, to chceme.
Navařila jsem a zamrazila jídlo na 14 dnů. Každý den bude chodit moje matka mu to ohřívat. Při troše štěstí si ani nevšimne, že tu nejsem.
To jsou ty momenty, kdy jsem se před lety smála, dnes už mi to k smíchu tak moc nepřišlo.
Jsem zvědavá, jak se budu napředstavení dívat za pár let. A že určitě na něj zase vyrazím!
PS. Foto samozřejmě stažené ze stránek Divadla ABC. Zákaz focení jsem plně respektovala.

6 komentářů:

  1. Představení neznám, ale paní Stašovou občas vidím u nás v obchoďáku - tedy v Hostivaři. Je to velice příjemná žena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, určitě neváhej a zajdi se na představení podívat. Kvůli paní Stašové to opravdu stojí za to.

      Vymazat
  2. Ali, úhel pohledu se nám po letech mění, ale věřím, že tvůj muž by si všiml, že tam nejsi :o)
    Simona Stašová je skutečně famózní herečka.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, představení jsem neviděla, ale slyšela jen samou chválu.
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Já to mám s tím představení úplně stejně. Také se už tolik nesměji:-), spíš se jen tak chápavě usmívám...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!