neděle 2. června 2019

Pichláči








Když vám řeknu, že v botanické zahradě v pátek byla zahájena výstava kaktusů, je vám určitě jasné, kam jsem o víkendu prostě musela. Neodradilo mě ani vedro. A že ve sklenících to bylo opravdu peklo. Ale bylo se na co dívat, čím se kochat, na tu trochu nepohodlí člověk rychle zapomněl. Alespoň zlomek té krásy vám musím ukázat. Do prodejní části jsme chtěla jen letmo nakouknout. Pak jsem si uvědomila, že už delší dobu sháním nějaké sukulenty, které mi před pár lety ukradli a ráda bych si je do sbírky doplnila. Takže jsem začala prodej procházet pečlivě. Co vám  budu povídat, to co jsem chtěla, neměli. Ale vůbec to nevadilo, protože měli spoustu jiných úžasných kousků, které už se teď zabydlují na balkoně .

6 komentářů:

  1. Děkuji za kouzelné fotky a musím se smát - hodně bych se divila, kdyby si odešla s prázdnou :o)
    Ať se tobě i jim dobře daří. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, Helenko, že mě dobře znáš!
      Krásný víkend.

      Vymazat
  2. Rozumím tvojí kaktusové zálibě... hlavně nezačni pracovat v zahradnictví... vím jaké to je, když přijde zboží a já jen těžko odolávám.... abych si něco nekoupil. Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, do takové situace jsem se dostala, když jsem měla nabídku práce administrativní a PR podpory v obchodě s korálky. Bylo mi však jasné, že bych tam utratila celou výplatu a že tam opravdu pracovat nemůžu.
      Krásnou neděli!

      Vymazat
  3. Ali, to jsou krásné kousky a ty růžově kvetoucí ...., nádhera. Ale kaktusy mám jen vánoční. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!