pátek 21. srpna 2015

Stále šijeme...


 Příval nadšení pro korálky z korálkového víkendu stále trvá, konečně jsem dokončila nějaké rozešité kousky. První je bugles dutinka, kterou jsem začala v Janově.



A pak dva kostlivečci - DNA dutinka a pohankový náhrdelník. Zapošívání a dokončovací práce mě taaaak nebaví, jsem ráda, že jsme s tím trošku hnula.

Klára byla tento týden na baletním soustředení, tak na korálky nebyl tolik čas. Ale šatonovou kuličku došila (já jsem ostuda, pořád tam na mě čeká ).

2 komentáře:

  1. Vaše výrobky holky, vypadají naprosto profesionálně! A ta fialová kulička, tak teda je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ivanko. Fialová kulička sklízí opravdu největší úspěch, musím uznat, že zaslouženě.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!