středa 13. května 2015

Moji pichláči





Oni už tak úplně moji nejsou. Mám je u rodičů, takže se o ně více méně stará maminka. Já je občas jen na jaře zasadím, zalévání a přihnojování už je na ní. Každý rok nadává, že je vyhodí, ale když začnou kvést, je odpuštěno. Zítra odjíždí tatínek do lázní na 4 týdny, tak jsem se dnes u rodičů na chvilku stavila a při té příležitosti nějaká kvítka vyfotila.

7 komentářů:

  1. Pááni Ali, to je malá botanická zahrádka, krásně rozkvetlá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Ali, to je krása. Já nikdy kaktusům na chuť nepřišla, ale tohle je úžasné. Mamince se nedivím.

    OdpovědětVymazat
  3. A v sobotu jsem byli pátí, proti Pardubicím polepšení. P.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krása!
    Ali, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za milé komentáře. Kaktusům jsem propadla v 10 letech, je to moje celoživotní láska.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!