sobota 16. května 2015

Burza afrických fialek


Protože poslední dobou mě velmi nadchly africké fialky, udělali jsme si dnes procházku v trojské botanické zahradě, kde probíhala burza. Hned u vstupu byla malá výstavka, zřejmě proto, abych zjistila, jaké fialky nutně potřebuji. Zkrátím to - všechny! Tedy zcela určitě tuhle modrozelenou krásku. Jenže bohužel od ní už lístečky na prodej nebyly. Musím jí někde poptat.


Ale i jiné kousky mě chytly za srdce...





 Klára se zamilovala do minifialek.




Od téhle fešandy si hned lísteček zakoupila.



Pokochaly jsme se i venkovními krásami



Davida to úplně nebavilo, ze skleníku odešel, že počkají s tátou venku. Zatoužil zase po masožravce. Tak nevím, jestli se zase o nějakou pokusíme.


Pak ještě chvíle pobíhání po lesoparku, to mu zase vlilo životní radost do žil.

12 komentářů:

  1. Bezva den Ali mezi kytičkami:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, no, chlap a fialky :o) Ale my holky, my jsme ti tedy užily! Nádhera Ali!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialky opravdu Davida neberou. Má rád masožravky, ale stále nevím moc jak na ně. A sukulenty nám toleruje :-). Hezký den, Helenko.

      Vymazat
  3. Ali no to je krása-úžasné barvičky :o)
    Davídek je pravý chlap :o))))
    Měj s emoc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. David má tatínkovu školu - "Co s tím, když se to nedá sníst" :-)
      Hezký den!

      Vymazat
  4. Ani jsem netušila, že takové burzy existují. To musela být paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem na ní poprvé, narazila jsem na akci náhodou na stránkách pěstitelů fialek.

      Vymazat
  5. Tam je pořád něco krásného k vidění!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! Už jsem uvažovala o zakoupení permanentky, líbilo by se mi chodit do zahrady pravidelně a sledovat, jak se mění. Ale ten čas....

      Vymazat
  6. Nádhera, pochlub se někdy svojí sbírkou fialek, nafoť nějaké.
    Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!