sobota 26. července 2014

Hrubá Skála


Protože se nám včera mezi skalami moc líbilo, napadlo mě, že bychom měli zavítat mezi pískovcové skály Českého Ráje. Mám to tam moc a moc ráda, už nějaký rok jsme tam nebyli a byl nejvyšší čas si to zopakovat.

Auto jsme zanechali na Hrubé Skále , kde jsme si prohlédli nádvoří zámku a pak vyrazili mezi skály.


 Lezli jsme po schodech dolů...


... lezli po skalách...


... šlapali po schodech nahoru...


... lezli po kořenech...


.
... a hlavně se kochali tím, co dokáže příroda vytvořit.

Ušli jsme náš malý oblíbený okruh Hrubá Skála, Sedmihorky, Valdštejn a opět Hrubá Skála. Překvapilo mě, že Sedmihorky jsou stále prázdné, opuštěné a pozvolna chátrají. Příjemně mě naopak překvapilo, jak pokročila za těch pár let rekonstrukce Valdštejnu. Nádherný výlet! Ujistila jsme se, že tuhle část naší vlasti prostě zbožňuju. Nostalgicky jsem vzpomínala, jak jsem dříve jezdila vždy na týden s mamkou do Českého ráje a všechno jsme prošmejdily. Pohrávám si s myšlenkou, zda bychom něco takového třeba příští rok zvládli s dětmi. Jeden den  je zoufale málo!

4 komentáře:

  1. No toto, tak blízko...Tak příště se ozvi :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je také náš oblíbený výlet, letos jsme byli zatím jen kousek vedle. Jsem moc ráda, že "kořenové" stromy stále stojí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, stromy jsou opravdu oblíbené, stála tam na ně fronta a vyfotit děti tak, aby byly v záběru samy, bylo opravdu umění :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!