čtvrtek 28. listopadu 2013

Vánoční výměna


Jak již jsem psala, zúčastnila jsem se vánoční výměny, kterou pro nás zorganizovala Ajka. Tentokrát vám chci ukázat, co jsem vyráběla já. Jako partnerka pro výměnu mi byla vybrána Máculka. Vsadila jsem na jistotu (jak už u těchto akcí dělám) a vyrobila pro ní vánoční sadu, kterou jsem pod internetovým dohledem autorky návodu Norreen natrénovala již vloni. Jen jsem měla trochu obavy, protože jsem nevěděla, zda Máculka nosí náušnice a má v uších na ně dírky. Podle její reakce už vím, že má :-) a že se mi snad podařilo splnit cíl této akce - udělat někomu radost.

5 komentářů:

  1. A radost jsi udělala krásným dárkem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máculka dírky v uších má :-) naušnice miluji a radost mám vážně velikou. Dnes už mi je kolegyně chválily, jak jsem pěkně vánočně naladěná. Díky Máculka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Ali! Musela to být piplačka, navlékat ty malé korálky:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný dárek jsi vyrobila. Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný dárek, jak vidím, udělal radost :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!