sobota 9. listopadu 2013

Klikaté náušnice s rivolkou


Stříbrno-modré jsou moje, bílo-fialové Kláry. Rozešily jsme je minulou sobotu na intenzivní korálkovací sobotě, v průběhu týdne dokončily. A konečně se mi podařilo obšít rivolku na první pokus- jupí. Já se asi opravdu něco naučím!

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky! Ivo, nechceš to fakt také zkusit. Kdybys měla zájem, můžu po mailu poslat víc informací. Mě to dost chytlo. Jen ten čas, kdyby k tomu byl v balíčku!

      Vymazat
  2. Ali, to je nádhera,...nechcete to prodávat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, děkuju. Kdyby to někdo koupil, proč ne. Přiznám se, že mě to baví šít, ale nenosím to :-). Nějak mám pocit, že se to kemě nehodí. Tak se nám tu pomalu šperky hromadí. Něco tedy rozdáme, ale i tak.

      Vymazat
    2. Ali, beru Tě za slovo, za chvíli se blíží doba plesů :-) Tak pak se určitě ozvu, budu si moct vybrat i barvu? :-)

      Vymazat
    3. Silvi, klidně :-). To, co je tady na blogu (ev. FB) už mám natrénováno a ušiju v jakékoliv barevné kombinaci. Klidně se ozvi.

      Vymazat
  3. Teda holky, ve jste se rozjely! Zkuste to nabídnout na Fleru!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!