úterý 12. listopadu 2013

Krajkový náramek


Dokončila jsem další výrobek, který jsem rozpracovala na intenzivní korálkovací sobotě. Náramek je šitý z twinů, voskovek, ohňovek a rokajlu. Byla to vcelku rychlá práce, nejtěžší bylo pochopit princip, prokousat se prvním očkem a pak už to jelo jako po másle.
Ale budu teď muset zase korálky na chvíli uklidit. Užívám si jich v noci na úkor jiných "oblíbených" kratochvílí jako třeba žehlení a už pomalu nemáme co na sebe :-)

8 komentářů:

  1. Nádhera!!! Tak tuhle techniku jsem ještě nevyzkoušela a je to nádhera která mě láká. Máš to moc pěkné, Ali, pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji. Pro tebe by to byla hračka. Když vidím, jaká kouzla zvládáš s háčkem...

      Vymazat
  2. Nádherný - jakoby ledový! Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano - moc děkuju. Za návštěvu i za pochvalu. Výběr barev byl náhodný, teprve později jsem si uvědomila, že se hodí k nacházející zimě :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!