sobota 11. února 2012

Začala jsem!


Já vím, já vím, bílé na bílém není vidět. Ale opravdu tam první dvě řádky jsou. Konečně jsem se odhodlala a vzala vyšívání do ruky. Začátek byl těžký, u první řádečky jsem se dost navztekala, musela jsem se soustředit ( a to u nás v  "židovské škole" jde hodně těžko), abych křížky  vyšívala jedním směrem. Také jsem zjistila, že si musím pořádně namazat ruce. Mám je totiž hrozně suché - domácí práce v rukavicích dělat neumím a i ty venkovní palcáčky často doma zapomínám. A těma suchýma rukama jsem neustále zachytávala za mulinku, cuchala a zamotávala jí. Druhý řádek s rukama řádně promazanýma už šel podstatně lépe. Musím si pamatovat -  na vyšívání jen namazaná! :-) Vyšila jsem toho hrozně málo, budu se tomu muset věnovat, když děti nebudou doma nebo budou spát, s jejich neustálými otázkami, problémy, dohady a rvačkami to vážně nejde. Ale hlavně, že už jsem začala a zjistila, že to snad opravdu půjde!

2 komentáře:

  1. Gratuluji k začátku :-) Já tu bílou náhodou vidím! Miluji začátky, a to, jak se čistá látka zaplňuje...
    Já vyšívám jenom večer u televize. S těmi rukami máš pravdu, ale s mazáním to nepřežeň, pamatuj, ne vnitřně! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase furt zachytávám vlizelín a vatelín. Jak mám popraskané ruce, tak to je fakt děs.
    Jinak já si k šití taky nejradši sedám, až když děti dám do postelí.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!