čtvrtek 2. února 2012

Giselle

94/365 Co mi dnes udělalo radost:
-záznam přestavení Giselle ze Státní opery, kterou vysílala ČT2. Giselle jsem viděla nesčetněkrát, ale tohle byl záznam podzimního představení, kdy titulní roli jako host tančila Daria Klimentová, první sólistka Anglického národního baletu v Londýně. O jejím hostování jsem se na podzim dozvěděla v době, kdy už vstupenky nebyly k sehnání. Moc mě to mrzelo. Tuhle tanečnici znám od jejích prvních krůčků na prknech ND a každé představení s ní je vždy velký zážitek. Proto jsem velmi uvítala alespoň televizní záznam. I když v televizi to "není ono", chybí ta nádherná divadelní atmosféra. I tak jsem byla z představení nadšená. První jednání bylo fajn, ale v podstatě to, co jsem očekávala. Ale to druhé... ! Jako víla byla Klimentová naprosto nepřekonatelná. Člověk měl pocit, že se nad jevištěm jen vznáší, že se ani nedokýká země. S klidným svědomím mohu říct, že takovou Giselle jsem ještě neviděla!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!