sobota 25. února 2012

V kuchyni


Tam jsem prožila dnešní odpoledne a větší část večera. Zítra nás totiž čeká rodinná oslava. Dodatečně oslavíme Klárčiny narozeniny, které jsme kvůli prázdninám ještě nestihli oslavit. A zároveň zítra moje maminka bude mít významné kulatiny. Takže oslava bude dvojnásobná. Ptala jsem se Klárky, jak si slavnostní den představuje. Zda mají děda s babičkou s dědou přijít na slavnostní oběd a dort nebo až odpoledne na dort a chlebíčky a jednohubky. Kdo znáte Klárku, tušíte, že chce všechno - slavnostní oběd, odpoledne dort a k večeru chlebíčky. Tak jsem pekla dort, zdobila dort, pekla veky, připravovala pomazánky a naložila maso k obědu. Docela mě bolí nohy a záda.

3 komentáře:

  1. Dort je nádherný, jako vysoustruhovaný! A určitě dobrý. Mohu poprosit o kousek? Kávičku si už udělám sama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherný... no nevím. Ale dobrý, to ano. Posílám velký kus alespoň virtuálně!

      Vymazat
  2. Přejeme vše nejlepší oběma!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!