středa 27. července 2011

Všichni na Petřín!


Včera jsem si za hříšné peníze koupila celoroční předplatné na MHD, tak jsem to museli hned dnes vyzkoušet a vyrazili jsme na Petřín. Škoda, že stejný nápad měly i další davy turistů. Ale i tak si to děti užily - největší úspěch měly asi prolézačky, těšné druhé místo získaly koně. Já se pokochala růžemi, i když s věčně zdrhajícím Davidem jsem je moc fotit nemohla. V zrdcadlovém bludišti David zabloudil a napálil v plné rychlosti do zrdcadla, takže jsem bludiště opouštěli s brekem.  Alespoň to nakreslené potom prošel bez úrazu.



2 komentáře:

  1. Jůůů, v tom bludišti by byly určitě super fotečky, nebýt boule, tak snad příště:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé , jak já bych šla na Petřín...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!