pátek 29. července 2011

Na ostružinách


Ve vilkách okolo nás na zahradě začínají dozrávat ostružiny. Klárka se chtěla jít podívat do lesa,  zda jsou už i tam. Moc jsem tomu nevěřila, zdálo se mi to ještě brzo, ale procházku po lese jsem neodmítla. K mému velkému překvapení ale je již ostružin hodně. Samozřejmě, že ty největší a nejzralejší jsou na místech, kam se nedá dostat. Ale i tak jsme nakonec natrhali skoro celý kyblík. Část jsem skonzumovali cestou domů, část potom odpoledne se šlehačkou.


Tahle kočička se k nám přidala cestou domů, už jsem měla strach, aby si nás neadoptovala.

1 komentář:

  1. Šikulky jste...mě už to zpracovávání letních plodů pomalu, ale jistě přestává bavit...a to ještě nenadešel čas broskví, trnek a podzimního ovoce :-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!