sobota 30. července 2011

Království železnic


Na dnešní den jsem měli naplánovaný výlet na Konopiště. Při pohledu z okna však bylo jasné, že musíme naše plány přehodnotit a honem vymyslet něco " pod střechou". Nakonec tedy zvítězilo Království železnic. Ukázalo se to jako dobrá volba. Byla jsem velmi příjemně překvapená, šla jsem tam původně s pocit, že tedy se kvůli dětem na nějaký vláček mrknu a zase půjdeme. Nakonec jsem tam vydrželi hodně dlouho a kdyby se neblížila zavírací hodina, byli bychom tam ještě déle.


Stále bylo co objevovat, stále jsem nacházeli nové, zajímavé a propracované detaily.



Navštívili jsme karlovarský Filmový festival:


normální i nudistickou pláž:



podívali jsem se do plzeňského Dino parku:





Jen David byl snad nejnadšenější z téhle mašinky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!