středa 27. září 2023

Robert Bryndza - Ďáblova cesta


 Anotace z DK:

Neopatrnost při každodenním ranním plavání přivede Kate Marshallovou až do nemocnice, kde potká Jean Julingsovou. Ta jí vypráví srdcervoucí příběh, jak se před jedenácti lety během táboření na místě zvaném Ďáblova cesta ztratil její tříletý vnuk Charlie. Kate, ještě otřesená z toho, že se málem utopila, souhlasí, že se s Tristanem Harperem případu ujmou a pokusí se zjistit, co se tehdy mohlo stát. Když se Kateina a Tristanova detektivní agentura začne událostmi té osudné noci zabývat, zjistí, že Jean má problematickou minulost, a navíc jim neříká úplnou pravdu.

Bryndza nezklamal. Přiznám se, že sérii s Kate mám raději než sérii s Erikou, obzvlášť v posledních dílech. Je pravda, že v tomto příběhu jsem zhruba od poloviny knihy začala tušit, jak to celé bude. Ale je to prostě nenáročná, velmi čtivá, oddychová detektivka. Prostě přesně to, co očkáváme, když po Bryndzovi saháme. 

3 komentáře:

  1. Stydím se, ale zatím jsem od něj nic nečetla, i když slyším tolik chvály...
    Ali, užij si sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Je to můj oblíbený autor, zatím mě nezklamal. Díky za tip, tuhle knížku jsem zatím nečetla. Zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  3. Na knížku se snad brzy taky chystám. 🙂

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!