pátek 29. září 2023

B. A. Paris - Vězenkyně


 Anotace z DK:

Amélie se o sebe vždy uměla postarat – když v šestnácti letech osiřela, vybudovala si nový život v Londýně. Tam se taky seznámila s okouzlujícím miliardářem Nedem Hawthorpem a impulzivně souhlasila s jeho nabídkou k sňatku. Ví ale, koho si vlastně vzala? To je jedna z tisíce otázek, které se jí honí hlavou, když se probudí uvězněná v temné místnosti. Jejími jedinými společníky jsou mlčenliví únosci. Pak ovšem Amelie zaslechne hlas svého manžela a najednou už si není jistá, odkud jí vlastně hrozí nebezpečí.

Pro mě velké zklamání. Příběh mi připadal velmi překombinovaný, naprosto nereálný. Trošku mi připomínal  argentinskou telenovelu - mladá naivní "blbka", která se nechá zmanipulovat bohatým, úspěšným mužem.  Pak už jen neuvěřitelný únos a cellkem předvídatelný konec. Díky krátkým kapitolám se kniha dobře a rychle čte. Rozhodně ji však považuju za nejslabší autorčinu knihu.

3 komentáře:

  1. Lezarts
    Občas se stane, že kniha nenaplní očekávání. Naštěstí je z čeho stále vybírat! Dík za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem její knihu Za zavřenými dveřmi a líbila se mi. Po téhle knížce se poptám v knihovně, díky 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, hledat ji nebudu...
    Ali, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!