čtvrtek 10. srpna 2023

Po letech


Po covidové a post-covidové pauze jsme se vrátili na "místo činu "- na námi milovaný ostrov Kypr, do "našeho" hotelu. Tenhle výhled mi už opravdu chyběl. Mám už na něj vytvořenou závislost. Jsme tu ve značně okleštěném počtu - jen já a děti. Maminka již díky svému vážnému zdravotnímu stavu cestovat nemůže, manželovi to neumožnily pracovní povinnosti. Napadlo mě zkusit vyfotit každý den alespoň jednu fotku sem na blog. Nevím, jak to půjde, nerada pracuji z telefonu. Jsem holka počítačová, takhle mi to moc nejde. Proto se předem omlouvám za překlepy a chybnou grafiku. 

Dnešní den byl tedy ve znamení cestování, čekání na pokoj, zabydlování se a dospávaní probdělé noci. A zítra do vln!

1 komentář:

  1. Ali, je to naprosto OK a moc ti tu dovolenou a ten výhled přeji!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!