úterý 30. května 2023

Další koncert


Tentokrát flétnový. Konce školního roku jsou v tomto směru náročné. Klára toho hrála více, ale nebudu vás zatěžovat úplně vším. Zajímal by mě váš nároz na první skladbu. Miluju Gershwina, miluju Summertime. Ale na flétnu? Podle mě prostě ne. Klára se cítila dotčená, když jsem jí už doma při cvičení řekla, že se mi to prostě nelíbí. Nechci tím říct, že to hraje špatně, to si fakt netroufnu posoudit. Ale zvuk příčky mi tam prostě nesedí. Trubka - ano prosím, Ella Fitzerald - nádhera, mám úplně husí kůži. Příčná flétna - běhá mi mráz po zádech. 

                                                           

Přiznám se, že ani skladbou, kterou hrálo Trio Adlibitum mi nesedli úplně do noty. Ale to už je můj osud. 

Ještě ve čtvrtek jeden koncert a pak už  hudební prázdniny!

2 komentáře:

  1. Skladba milovaná, podání netradiční. Ale kdo jiný, než mladí by měli experimentovat.
    Ali, děkuji za kulturní chvilku a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Zase to není tak odsouzení hodné, jen to působí ještě víc melancholicky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!